Registratúra, podateľňa, nájomné byty, CO
Ing. Dana Sawická (sekretariát)
Tel. č.: 033/28 527 11, +421903 993 693
Email: sekretariat@leopoldov.sk
Sekretariát zabezpečuje výkonnú, organizačnú a administratívnu činnosť pre primátora a prednostu MsÚ. Sekretariát riadi primátor, v jeho neprítomnosti prednosta.
Úlohy:
-
vedie a organizuje evidenciu dohodnutých rokovaní prednostu a primátora a predkladá im príslušné podklady a materiály,
-
zabezpečuje styk s verejnosťou, s volenými zástupcami mesta a komisiami MZ,
-
vyhotovuje záznamy z dôležitých rokovaní primátora a prednostu,
-
pripravuje a zvoláva porady primátora a prednostu, vyhotovuje z týchto porád zápisnice,
-
pripravuje rokovania mestského zastupiteľstva, vypracúva zápisnice a uznesenia mestského zastupiteľstva,
-
vedie evidenciu uznesení MZ, zabezpečuje ich dodanie zamestnancom mesta a zabezpečuje ich zverejnenie na úradnej tabuli a webovom sídle mesta,
-
pripravuje podklady pre vyúčtovanie služobných ciest primátora,
-
zabezpečuje zásobovanie sekretariátu tovarmi potrebnými pre uvítanie a pohostenie návštev, zabezpečuje skladovanie a výdaj propagačných materiálov mesta, zabezpečuje prevádzku archívu MsÚ, spracovanie spisov na archiváciu a skartáciu,
-
zabezpečuje nákup kancelárskych potrieb vrátane ich výdaja zamestnancom mesta,
-
zabezpečuje odchyt psov na území mesta,
-
zabezpečuje riešenie a evidenciu priestupkov podľa všeobecne záväzného nariadenia o niektorých podmienkach držania psov na území mesta.
Sekretariát sa člení na úseky:
- správ a registratúry,
- podateľňa,
- byty,
- CO.
Úsek správy registratúry:
-
vypracúva a aktualizuje registratúrny poriadok a plán mestského úradu,
-
zabezpečuje spracovanie registratúrneho poriadku a správu registratúry, najmä organizovanie manipulovania so spismi a záznamami a vyraďovanie spisov,
-
vykonáva evidenciu pošty v zmysle platného registratúrneho poriadku, evidenciu došlej a odoslanej pošty.
Úsek podateľne:
-
komplexne zabezpečuje chod podateľne,
-
príjem, rozdeľovanie a odosielanie pošty na mestský úrad (príjem písomností došlých poštou a podaných osobne,
-
vykonáva centrálnu evidenciu pošty.
Byty:
-
v zmysle všeobecne záväzného nariadenia o prideľovaní nájomných bytov vykonáva spisovú agendu, vedie evidenciu žiadateľov o nájomné byty,
-
vedie evidenciu platieb finančnej zábezpeky nájomníkov v nájomných bytoch,
-
vedie evidenciu platnosti nájomných zmlúv nájomníkov nájomných bytoch,
-
v spolupráci so správcom bytových domov zabezpečuje údržbu a opravy bytových domov,
-
vedie evidenciu fondu opráv.
Úsek CO: