Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne.

Zmeny cestovných poriadkov - výzva na pripomienkovanie

Trnavský samosprávny kraj (ďalej len TTSK) v zmysle zákona č. 332/2023 Z. z. o verejnej osobnej doprave o zmene a doplnení niektorých zákonov je objednávateľom dopravných služieb vo verejnom záujme a zabezpečuje dopravnú obslužnosť v záujmovom území kraja regionálnou dopravou a poskytuje dopravcovi na základe zmluvy príspevok. TTSK každoročne upravuje cestovné poriadky regionálnej autobusovej dopravy na základe zmien grafikonu železničnej dopravy a pripomienok cestujúcej verejnosti.

V súčasnosti je spracovaný Ministerstvom dopravy a výstavby SR v spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko, a. s. a Železnicami Slovenskej republiky ako manažérom železničnej infraštruktúry návrh grafikonu vlakovej dopravy na obdobie 2025/2026 (ďalej „GVD“), ktorý cestujúca verejnosť mohla pripomienkovať do 6.8.2025. Konečný návrh GVD 2025/2026 TTSK ihneď po doručení od ŽSR zverejní na svojej webovej stránke.

V nadväznosti na vyššie uvedené si Vás, zástupcov obecných úradov, miest a škôl, ako aj cestujúcu verejnosť dovolíme požiadať o pripomienkovanie cestovných poriadkov regionálnej autobusovej dopravy vo väzbe na potreby cestujúcej verejnosti, na zmeny grafikonu vlakovej dopravy, o upozornenie na možné nedostatky v nadväznostiach jednotlivých druhov dopravy pri prestupoch medzi nimi. Každodenní cestujúci občania, ktorých sa možnosti dopravy týkajú, nám pomôžu účinne poukázať na časové nezrovnalosti, chýbajúce spojenia, krátke prestupy..., čím spoločne môžeme dosiahnuť lepšiu optimalizáciu cestovných poriadkov a zapracovanie požadovaných zmien pri využívaní verejnej osobnej dopravy.

V termíne od 04.09.2025 do 26.09.2025 je možné zasielať požiadavky a pripomienky obecných úradov, občanov a škôl na úpravu v súčasnosti platných cestovných poriadkov na území TTSK, do ktorých sa dopravca bude maximálne snažiť zapracovať nadväznosť na vlaky, zohľadniť časové posuny vlakov a zosúladiť prestupy v jednotlivých prestupových uzloch.

Platné cestovné poriadky sú zverejnené na internetových stránkach dopravcov zabezpečujúcich služby vo verejnom záujme v jednotlivých regiónoch územia TTSK (viď. nižšie uvedené kontakty na dopravné spoločnosti):

SAD Dunajská Streda, a. s.

Bratislavská cesta 918/2

929 13 Dunajská Streda

https://www.sadds.sk/sk/cestovny-poriadok

e-mail: doprava@sadds.sk; pogany@sadds.sk

zabezpečuje linky začínajúce trojčíslím 201 a 202;

ARRIVA Trnava, a. s.

Nitrianska 5

917 54 Trnava

https://arriva.sk/trnava/primestska-doprava/cestovne-poriadky/

e-mail: cp.arrivatrnava@arriva.sk

zabezpečuje linky začínajúce trojčíslím 203; 204; 205 a 207 ;

SKAND Skalica, s. r. o.

Nádražná 26

909 01 Skalica

http://www.skand.sk

e- mail: dusikova@skand.sk; bus@skand.sk

zabezpečuje linky začínajúce trojčíslím 206;

 

Požiadavky na zmeny cestovných poriadkov zasielajte do 26. 09. 2025 e-mailom alebo písomne dopravcovi na vyššie uvedený kontakt, ktorý zabezpečuje svojimi linkami dopravnú obslužnosť konkrétneho územia a na vedomie TTSK, odboru dopravnej politiky:

Trnavský samosprávny kraj

Odbor dopravnej politiky

Starohájska 10

917 01 Trnava

e- mail: dopravnaobsluznost@trnava-vuc.sk; danisova.alexandra@trnava-vuc.sk; laczo.martin@trnava-vuc.sk

 

TTSK si Vás dovolí požiadať o dôsledné zváženie Vašich požiadaviek a súčinnosť so zástupcami ostatných obcí vzájomným rokovaním, nakoľko každá linka zabezpečuje dopravné spojenie z viacerých obcí, výsledkom ktorého by malo byť zosúladenie jednotlivých požiadaviek a ich spoločná formulácia. V prípade zasielania protichodných požiadaviek bez diskusie a vzájomnej dohody, nie je možné takéto požiadavky zapracovať do nových cestovných poriadkov.

Uvítame všetky podnety na zlepšenie dopravy a návrhy optimalizácie prevádzkovaných spojov zástupcov obcí, ktorí vedia identifikovať potrebu na prepravu cestujúcich z hľadiska zrušenia nevyužívaných spojov, dopravné výkony ktorých môžeme využiť v mieste dopytu po verejnej doprave, ako aj prípadnej potreby presmerovania existujúcich spojov.

Zároveň si Vás dovoľujeme upozorniť, že ďalšie zmeny cestovných poriadkov po ich schválení sú plánované v termíne júl 2026.



Späť na Aktuálne oznamy

Úradné hodiny

Pondelok: 08.00 – 12.00, 13.00 – 15.00 Utorok: Nestránkový deň Streda: 08.00 – 12.00, 13.00 – 16.30 Štvrtok: 08.00  – 12.00, 13.00 – 15.00 Piatok: 08.00 – 12.00

Zelená linka – nahlasovanie pachov prevádzky Enviral funguje od roku 2017 

0905 349 554 

V pracovnej dobe je na linke pracovník životného prostredia. V mimopracovnom čase možno zanechať odkaz alebo poslať SMS. Naviac bola zriadená aj e-mailová adresa obcianska.linka@enviengroup.eu.