Čo vybavíte
Všetky písomné podania – petície, sťažnosti prijíma Mesto Leopoldov v podateľni Mestského úradu v pracovných dňoch počas pracovných hodín.
Pri vybavovaní petícií Mesto Leopoldov uplatňuje zákon č. 29/2015 Z.z., ktorým sa dopĺňa zákon č. 85/1990 Zb. o petičnom práve v znení neskorších predpisov, a ktorým sa dopĺňa zákon č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 214/2015 Z.z.
Pri vybavovaní sťažností Mesto Leopoldov uplatňuje zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach, v znení neskorších noviel a riadi sa zásadami postupu pri vybavovaní sťažností v podmienkach Mesta Leopoldov.
Čo potrebujete
Náležitosti petície:
  
    - petícia musí byť písomná a musí byť označená slovom petícia,
 
    - petícia musí obsahovať, vymedzenie predmetu verejného alebo iného spoločného záujmu,
 
    - v petícii musí byť na styk s orgánom verejnej moci určený zástupca (osoba, ktorá dovŕšila vek 18 rokov),
 
    - ak je vytvorený petičný výbor, v petícii musí byť uvedený zástupca.
 
    - petícia alebo podpisový hárok musí obsahovať údaj o tom, kto ju podáva alebo kto ho podporuje:
 
  
 
  
    
    
    
    
    
      
      
        - u fyzickej osoby – meno, priezvisko, adresa pobytu a podpis,
 
        - u právnickej osoby – názov a sídlo a u osoby oprávnenej konať v jej mene čitateľne – meno, priezvisko, adresa pobytu a podpis,
 
        - u petičného výboru – meno, priezvisko, adresa pobytu, u zástupcu – meno, priezvisko, adresa pobytu a podpis.
 
      
     
  
  
    
    
    
    
  
 
Písomná forma sa považuje za zachovanú aj vtedy, ak je petícia podaná prostredníctvom petičného systému alebo je podaná elektronicky a podpísaná zaručeným elektronickým podpisom osoby podávajúcej petíciu.
 
Náležitosti sťažnosti:
  
    - FO – meno, priezvisko a adresa pobytu sťažovateľa,
 
    - PO – názov a sídlo, meno a priezvisko osoby oprávnenej za ňu konať – sťažovateľom sa v tomto prípade rozumie aj osoba oprávnená konať v mene právnickej osoby,
 
    - sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa,
 
    - sťažnosť v elektronickej podobe musí byť sťažovateľom autorizovaná kvalifikovaným elektronickým podpisom kvalifikovanou elektronickou pečaťou (mandátny certifikát).
 
    - sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná,
 
    - sťažnosť musí obsahovať predmet sťažnosti – zo sťažnosti musí byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha.
 
  
 
 
Potrebné tlačivá
Zásady pri vybavovaní sťažností  (PDF, 441 kB)
 
Správne poplatky
 
Kde vybavíte
  
 
Zodpovedná osoba
  
Kedy vybavíte
  
  
    | 
      Pondelok 
      | 
    
      08.00 h – 12.00 h
       
      | 
    
     13.00 h – 15.00 h
       
      | 
  
  
    | 
      Utorok 
      | 
    
      Nestránkový deň
       
      | 
    
      
      | 
  
  
    | 
      Streda 
      | 
    
      08.00 h – 12.00 h
       
      | 
    
     13.00 h – 16.30 h 
       
      | 
  
  
    | 
      Štvrtok 
      | 
    
       08.00 h – 12.00 h
      | 
    
      13.00 h – 15.00 h
      | 
  
  
    | 
      Piatok 
      | 
    
       08.00 h – 12.00 h
      | 
    
      
      |