Čo vybavíte
Mestský úrad (ďalej len „úrad“) má zriadené registratúrne stredisko (ďalej len „registratúra“), v ktorom má uložené spisy pochádzajúce z činnosti Mesta Leopoldov - Mestského úradu a z činnosti Spoločného obecného úradu v Leopoldove so sídlom v Hlohovci.
Prístup k spisom v registratúre upravuje Registratúrny poriadok Mestského úradu v Leopoldove.
Úrad umožňuje na základe písomného poverenia nazeranie do spisov v registratúre právnickým osobám, ktoré do nich potrebujú nazrieť v súvislosti s plnením svojich pracovných úloh. Úrad môže povoliť nazretie do spisov na základe písomnej žiadosti aj iným osobám, ak sa ich týkajú a ak preukážu odôvodnenosť svojej požiadavky.
Úrad vyhotovuje na základe písomnej žiadosti oprávnenej osoby odpis, výpis, potvrdenie z registratúrneho záznamu a kópiu registratúrneho záznamu za úhradu nákladov a v prípade potreby osvedčuje na nich ich zhodu s registratúrnym záznamom.
Čo potrebujete
Písomnú žiadosť o prístup k registratúrnym spisom, v ktorej je potrebné uviesť:
- Meno a priezvisko žiadateľa, v prípade PO názov spoločnosti
- Adresa žiadateľa alebo sídlo spoločnosti
- Údaje o požadovanom dokumente, ktoré sú žiadateľovi známe, účel využitia, vyhlásenie o tom či je pôvodcom registratúrneho záznamu.
Žiadosť je možné podať
- písomnou formou na adresu: Mesto Leopoldov, Hlohovská cesta 104/2, 920 41 Leopoldov
- elektronickou poštou podatelna@leopoldov.sk
- osobne/ústne v podateľni mestského úradu počas úradných hodín
- faxom na č. 033/7342388
- iným technicky vykonateľným spôsobom
Potrebné tlačivá
Správne poplatky
Kde vybavíte
Kancelária – Podateľňa/Sekretariát
Zodpovedná osoba
Ing. Dana Sawicka
e-mail: sekretariat@leopoldov.sk
Tel.: 033/7342207
Kedy vybavíte
Pondelok: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 15:00
Streda: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 16:30
Štvrtok: 8:00 - 12:00 / 13:00 – 15:00
Piatok: 8:00 – 12:00